Καθώς προχωράμε στην εποχή της ψηφιακής τεχνολογίας, η δημοτικότητα του περιεχομένου σε μορφή βίντεο στα social media, συνεχίζει να εκτοξεύεται στα ύψη. Η χρήση βίντεο έχει γίνει ζωτικό μέρος της στρατηγικής επικοινωνίας…

THINKING
Καθώς προχωράμε στην εποχή της ψηφιακής τεχνολογίας, η δημοτικότητα του περιεχομένου σε μορφή βίντεο στα social media, συνεχίζει να εκτοξεύεται στα ύψη. Η χρήση βίντεο έχει γίνει ζωτικό μέρος της στρατηγικής επικοινωνίας…
Καθώς η τεχνολογία και το λογισμικό σχεδιασμού συνεχίζουν να εξελίσσονται, το ίδιο συμβαίνει και με τις τάσεις του γραφιστικού σχεδιασμού. Το 2023, περιμένουμε να δούμε αρκετές νέες τάσεις να αναδύονται, καθώς και…
Τα trends για το 2022 είναι πολλά αλλά ποια όντως πρέπει να ξέρει κάθε marketer που σέβεται τον εαυτό του; Σίγουρα τα παρακάτω! Το Meta ήρθε στη ζωή μας Το Facebook άλλαξε…
Κρατα το απλό Τα περισσότερα συστήματα λειτουργούν καλύτερα εάν διατηρούνται απλά παρά πολύπλοκα. Επομένως, η απλότητα θα πρέπει να είναι βασικός στόχος στο σχεδιασμό. Hick’s law Ο νόμος του Hick προβλέπει ότι…
Όπως έχετε πιθανότατα παρατηρήσει, τα τελευταία χρόνια στο κόσμο του graphic design κυριαρχούσαν τολμηρά χρώματα και φουτουριστικές συνθέσεις. Το 2020 όμως, ο κόσμος του γραφικού σχεδιασμού τείνει να είναι πολύ πιο δεσμευτικός,…
Το branding και το marketing είναι δυο έννοιες που συνδέονται άμεσα μεταξύ τους και εξαρτάται η μια απο την άλλη. Δεν μπορεί να υφίσταται marketing χωρίς να υπάρχει brand, και δεν μπορεί…
Ξεκινάω με μία έκφραση που θα δανειστώ από το βίντεο το οποίο μου έδωσε και το έρεισμα να γράψω για αυτό το θέμα. “If the environment not working , no social political…
Κάθε ιστοσελίδα στο διαδίκτυο αναζητά traffic. Δηλαδή κίνηση και επισκέπτες για τα οποία οι κάτοχοι ιστοσελίδων συχνά διαθέτουν υπέρογκα ποσά σε διαφημίσεις (paid traffic). Ωστόσο, όταν μιλάμε για traffic, υπάρχει πάντοτε και…
Πρέπει προσεκτικά να σχεδιάσουμε εξαρχής την πορεία του project προς αποφυγή περιττών εξόδων δοκιμαστικών ετικετών που δεν θα πετύχουν ή τεχνοτροπιών που κοστίζουν περισσότερο από όσο υπολογίζουμε.Έχουμε λοιπόν, ένα καλό προϊόν και…